Rabu, 04 November 2015

3 Salah faham Mengenai Menggunakan Video Chiropractic di YouTube

3 Salah faham Mengenai Menggunakan Video Chiropractic di YouTube

Terdapat banyak ahli tulang yang telah diberitahu bahawa anda boleh membina satu amalan oleh pemasaran dalam talian. Kami juga disebutkan banyak kali bagaimana bermanfaat talian pemasaran menggunakan video pemasaran kiropraktik boleh. Tetapi, anda perlu ingat bahawa menghantar video pada YouTube bukan akhir ia sebenarnya permulaan. Berikut adalah 3 kesilapan yang paling biasa bahawa ahli tulang membuat selepas membuat video dan menghantarnya ke saluran YouTube mereka dengan harapan untuk mendapatkan pesakit baru.

1) Hanya menggunakan YouTube - Terdapat sekurang-kurangnya 50 laman web yang lain yang serupa dengan YouTube. Pos video anda di laman web lain juga akan membantu anda membina "backlink" ke laman web anda, meningkatkan jangkauan penonton dan maka sudah tentu anda mendapatkan lebih banyak lalu lintas ke laman web anda. Menggunakan hanya satu rangkaian sosial video adalah seperti makan di rumah makan yang sama setiap kali anda keluar untuk makan tengah hari. Terdapat begitu banyak pilihan lain yang memberi manfaat kepada usaha pemasaran anda bahawa anda perlu menyebarkan maklumat di sekeliling.

Video ini juga perlu diletakkan di laman web anda secara langsung. Laman web dengan video adalah 53% lebih cenderung untuk berada di halaman pertama Google. Itu sahaja harus menjadi motivasi yang cukup.

2) video mestilah virus berkesan - Ini bukan satu strategi yang baik kerana pada akhir hari, anda tidak akan membuat keputusan jika video pergi virus. Melainkan jika anda benar-benar keluar dari jalan anda untuk membuat video yang benar-benar kreatif dan / atau sangat lucu ia akan mendapatkan lalu lintas biasa. Sebuah video sepenuhnya standard, maklumat dan mata menangkap dengan animasi adalah cara yang pasti untuk mendapatkan jumlah trafik yang anda perlukan.

3) Perbelanjaan banyak wang - video A tidak perlu keadaan pengeluaran yang tinggi dengan peralatan dan ledakan mikrofon mahal untuk menjadi berkesan. Sebagai perkara fakta video yang dibuat dengan kamera yang berkualiti baik dan pencahayaan yang mencukupi sudah cukup untuk mendapatkan mata anda mencari dan menyimpan semua profesional. Juga pastikan bahawa anda boleh didengar dengan jelas apabila bercakap dan anda akan halus. Pernahkah anda cuba untuk menonton filem di mana audio dan visual aspek tidak selari. Melainkan ia kung-fu, ini tidak seharusnya menjadi kes itu. Ingatlah bajet anda dan tidak pergi semua keluar untuk menghabiskan banyak wang pada video anda. Ia hanya tidak diperlukan.

Adakah anda memerlukan bantuan pakar dalam menghasilkan dan mempromosikan kempen video animasi kiropraktik anda? Peluang anda kini dan diserahkan kepada anda pada pinggan perak yang akan membawa anda pesakit baru, membuat wang anda dan menetapkan anda selain daripada ahli tulang lain yang membuat video.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar