Rabu, 04 November 2015

Daging: Have Got Vegetarian Ini Betul Atau Adakah Mereka Hilang Point?

Daging: Have Got Vegetarian Ini Betul Atau Adakah Mereka Hilang Point?

Tidak akan ada keraguan dalam fikiran sesiapa pun yang mendapat beberapa penglihatan tentang diet, dan akan perlu bersetuju bahawa diet vegetarian atau vegan adalah lebih sihat daripada purata barat diet dunia kebanyakan kita berada di. Tidak mempunyai daging yang diproses dan produk-produk lain yang menimbulkan beberapa risiko kesihatan adalah satu langkah ke arah yang betul. Sebaliknya, apabila mempertimbangkan jumlah keperluan pemakanan untuk badan dan apa yang perlu bagi tubuhnya, yang pada diet vegetarian atau vegan terdapat beberapa pautan yang hilang muncul, ada sesuatu yang hilang! Loji pemakan boleh mengurangkan risiko masalah kesihatan termasuk kanser. Sayur-sayuran dan buah-buahan yang kaya dengan nutrisi, antioksidan, semua vitamin penting, mineral dan sejumlah besar serat yang semua perlu untuk menggalakkan kesihatan. Sebaliknya, diet purata kita rendah dalam sayur-sayuran, buah-buahan dan tinggi dalam starchier dan lemak makanan yang mempunyai risiko yang lebih tinggi kolesterol, penyakit jantung dan banyak masalah kesihatan yang lain.

Adakah diet vegetarian atau vegan sihat seperti yang anda fikir?

Orang-orang yang berada di diet vegetarian atau vegan kurang cenderung untuk menghidap penyakit daripada orang-orang pada diet dunia barat biasa dengan besar daging-makan mereka dan mengambil rakan-rakan. Walaupun terdapat perbezaan yang besar antara vegetarian dan diet vegan, yang di mana-mana kedua-dua diet tidak bermakna mereka semestinya mendapat semua nutrisi yang berharga yang mereka perlukan. Diet vegetarian adalah yang paling terhad satu dan hilang banyak faedah nutrisi yang boleh membawa kesan kesihatan di kemudian hari. Batasan diet vegetarian dan vegan: The vegetarian tidak makan daging, ikan atau ayam. Vegan, juga menjadi vegetarian, mengambil langkah seterusnya, tidak termasuk semua produk haiwan - walaupun tenusu dan telur, atau apa-apa yang berasal dari haiwan. Masalah dengan diet paleo untuk vegetarian dan vegan sama iaitu, ia teruk kekurangan protein; ini adalah mengapa diet paleo adalah pengganti cukup miskin untuk perkara yang sebenar. Anda mungkin akan mahu mengambil vitamin pelbagai yang baik supaya anda tidak menjadi kekurangan perkara yang anda benar-benar hanya dapat daripada produk terhad kepada diet paleo. Jika menggunakan pengganti, untuk kepentingan yang terbaik adalah makanan tambahan pelbagai dalam bentuk cecair untuk penyerapan yang lebih baik; ia juga harus merangkumi buah-buahan dan sayur-sayuran atau berbeza, omega-3 dan Glucosamine untuk pengambilan harian anda. Asas-asas seperti dalam diet yang sempurna seperti ikan dan daging untuk beberapa yang paling penting omega-3 asid lemak atau makanan tambahan minyak ikan, tidak mendapat cukup omega-3 mewujudkan kekurangan penting. Omega-3 adalah yang paling penting bagi keadaan kesihatan seperti penyakit jantung, Alzheimer, demensia dan beberapa keadaan mental, dan ini adalah hanya sebahagian daripada mereka.

Bukti berdasarkan makan daging atas sebab-sebab kesihatan!

Daging telah dimakan sejak zaman gua. Hanya dalam beberapa dekad yang lalu daging telah dipersalahkan kerana pelbagai penyakit. Salah faham adalah salah satu daripada sebab kerana tidak semua daging adalah sama. Daging tidak apa-apa isu tahun lalu apabila tidak ada atau tidak apa-apa daging diproses disediakan. Semua suapan saham untuk haiwan adalah semula jadi, tidak diproses, oleh itu daging diberi makan semula jadi adalah sangat sihat. Fungsi badan yang terbaik dengan makan kedua-duanya, haiwan dan tumbuh-tumbuhan, walau apa pun yang akan mempunyai anda percaya. Daging yang belum diproses adalah sangat berkhasiat: 100 gram daging lembu mentah mempunyai vitamin dan mineral seperti besi, selenium, Zink, vitamin B12, B3, niasin, B6 serta protein. Ini adalah nutrien penting terutamanya vitamin B12 yang tidak boleh didapati daripada tumbuh-tumbuhan. Ia juga penting untuk ambil perhatian bahawa daging daripada haiwan rumput-makan mempunyai peratusan yang jauh lebih tinggi omega-3 daging dari haiwan gandum-makan. Mesej ini adalah: Jangan keliru dengan daging diproses dan tidak diproses (yang belum diproses adalah orang baik). Daging yang belum diproses adalah betul-betul sihat; tidak ada bukti bahawa ia menyumbang kepada penyakit kardiovaskular atau penyakit kencing manis seperti yang sering didakwa. Daging untuk tulang dan otak pembangunan yang memerlukan satu tahap besi pemakanan, vitamin B9 dan B6 boleh didapati dalam produk haiwan yang juga penting untuk sihat perkembangan sel otak. Langkah yang paling penting untuk kehidupan yang sihat adalah perubahan kepada diet yang sihat. Dapatkan maklumat lanjut daripada salinan PERCUMA laporan e-book saya untuk membuat pilihan makanan yang lebih baik!

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar