Rabu, 04 November 2015

Sakit Natural Therapies - Merawat Sakit Tanpa Dadah Berbahaya

Sakit Natural Therapies - Merawat Sakit Tanpa Dadah Berbahaya

Tidak lama dahulu seorang guru datang ke pejabat saya dengan sakit kepala migrain, loya dan foto fobia, atau hipersensitif kepada cahaya. Fobia foto begitu buruk, dia tidak dapat bekerja di bawah lampu neon di dalam kelas beliau. Beliau telah bergelut dengan masalah ini, di pelbagai peringkat untuk bertahun-tahun.

Pelarasan kiropraktik lembut dengan instrumen pegang tangan membantu leher otot berehat, tetapi migrain masih berlaku. Saya kemudian memberikan satu siri suntikan yang mengandungi procaine dan ubat-ubatan homeopati, di bawah kulit leher dan kulit kepala pesakit, dan ke dalam beberapa mata akupunktur. Loya kiri dan dalam masa beberapa minit kesakitan mula berkurangan. Dalam masa beberapa minit sakit itu hilang sepenuhnya. Pesakit ini memerlukan beberapa sesi untuk selama-lamanya menyelesaikan migrain, tetapi hakikat bahawa apa-apa rawatan yang mudah dan selamat ccould membetulkan telah lama wujud, masalah sakit kronik adalah luar biasa ..

Seorang lagi wanita muda datang kepada saya dengan kesakitan haid abdomen. Kejang dia begitu teruk, dia tidak mampu untuk berdiri dan terpaksa baring. Saya memberikan enam suntikan kecil homeopati beliau hanya di bawah kulit suntikan perut dan tambahan suntikan bersama-sama kedua-dua belah tulang belakang yang lebih rendah untuk sakit belakang yang rendah. Dalam masa 15 minit, kedua-dua perut dan sakit belakang telah hilang sepenuhnya.

Perubatan Tradisional vs Terbaru Terapi Alternatif

Perubatan tradisional bergantung kebanyakannya pada narkotik dan ubat-ubatan lain untuk mengawal kesakitan. Ini sering bekerja untuk jangka masa pendek, tetapi ubat penahan sakit, terutamanya narkotik, adalah berbahaya dan ketagihan jika digunakan untuk tempoh masa yang lama. Ubat-ubatan ini tidak membetulkan kesakitan, tetapi hanya menghalang ia buat sementara waktu, yang membawa kepada pergantungan yang berterusan.

Beberapa rawatan sakit yang indah telah berkembang pada abad yang lalu - rawatan yang berkesan dalam menghapuskan sakit akut dan kronik. Kaedah-kaedah ini termasuk Biopuncture dan Terapi Neural. Doktor Amerika tidak secara umumnya mengetahui kaedah ini, kerana mereka dibangunkan terutama di Eropah Barat. Tiada satu pun daripada rawatan suntikan menggunakan narkotik atau dadah berbahaya lain.

Terapi Neural, mula dibangunkan oleh dua pakar perubatan perubatan di Jerman pada tahun 1925, adalah suntikan procaine, anestetik semula jadi, ke bekas luka atau sakit otot "titik pencetus". Baru-baru ini Dr Jan Kershott, MD, dari Belgium dibangunkan Biopuncture, menggunakan suntikan ubat-ubatan homeopati. Biopuncture telah dipaparkan baru-baru ini pada Dr Oz Show.

Kedua-dua suntikan ini terapi berkesan dalam merawat sakit akut dan kronik. Keputusan yang konsisten dan dua tahun susulan kajian telah menunjukkan kadar kejayaan berterusan antara 80-100%, bergantung kepada masalah sakit tertentu.

Biopuncture dan Terapi Neural rawatan yang selamat dan berkesan untuk sakit, tidak kira berapa lama wujud pun, kerana mereka benar-benar membantu untuk menyembuhkan dan memulihkan fungsi normal.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar