Rabu, 04 November 2015

Auns Pencegahan Pilihan Pengurusan Kesihatan

Auns Pencegahan Pilihan Pengurusan Kesihatan

Anda Mempunyai Auns Pencegahan Pilihan

Saya mungkin perlu disebutkan di sini bahawa saya bukan terhadap anda (atau saya) pergi ke doktor. Malah, jika tidak kerana doktor sebahagian daripada kita mungkin tidak berada di sini. Apa yang saya katakan adalah bahawa anda boleh bergantung kepada diri sendiri juga dan berhenti mengganggu doktor dengan pilihan yang boleh anda lakukan untuk diri sendiri.

Seorang doktor tidak akan memberitahu anda tentang cara-cara semula jadi untuk menghilangkan batuk misalnya kerana ada seorang ahli farmasi yang memerlukan wang anda, dan sebuah syarikat farmaseutikal yang meletakkan keluar pengiklanan dan perbelanjaan dalam pembangunan produk untuk ahli farmasi untuk menjual dan sampel mereka memberikan doktor untuk menetapkan dan bulatan menyimpan berterusan. Saya mendengar ceramah personaliti radio tentang mengikuti wang apabila anda ingin tahu sesuatu. Dia telah bercakap tentang ahli-ahli politik dan hari ini ia adalah sukar untuk melihat pemisahan sejak penjagaan kesihatan mandat wujud. Dengan cara ini, jus lemon segar, kayu manis dan madu adalah baik untuk batuk dan campuran dalam teh panas. Saya juga telah mula menggunakan rempah yang dipanggil kunyit dalam teh dan kemudahan memasak.

Lain kali anda melawat pejabat doktor, hanya berfikir bagaimana tenang pejabat itu jika semua orang tahu bagaimana untuk merawat selesema sendiri. Anda tidak akan mendengar apa-apa tetapi cengkerik di sana supaya ia adalah demi kepentingan doktor terbaik untuk memelihara kamu di dalam gelap dan memberitahu anda tentang apa-apa pilihan lain. Amalan mereka bergantung kepada orang-orang yang sakit.

Terdapat banyak kos yang terlibat dalam menjalankan pejabat doktor dari pad preskripsi yang perlu dicetak setiap undang-undang negeri dengan tera air bagi negeri tertentu anda dengan kos preskripsi apa sahaja ubat sedang yang ditetapkan. Ia adalah mahal dan tidak kira jika anda membayar untuk itu sendiri atau syarikat insurans tidak ia akhirnya keluar dari poket anda pada satu hujung atau yang lain. Kerajaan insurans kesihatan mandat tidak memperbaiki keadaan orang lain yang saya tahu di sini terutamanya kos itu.

Meningkatkan Kesihatan Anda Dengan Makanan
Pilihan untuk merawat dan mencegah penyakit yang banyak dan saya mempunyai satu di sini bahawa adalah kegemaran saya: makanan! Itu baru satu pilihan dan saya tidak bercakap tentang donat sama ada tetapi jenis makanan yang menyembuhkan atau menguatkan badan membantu anda membina sel-sel yang melawan penyakit. Apabila saya menghadiri acara sukan yang saya lihat orang terhidu nachos dan keju dengan soda gergasi untuk mencuci ke bawah. Selepas acara berakhir dalam mereka merancang untuk meraikan di tempat pizza. Saya tidak cuba untuk memberitahu anda untuk berhenti apa yang menyeronokkan tetapi memilih pilihan yang lebih sihat. Sesekali ia adalah baik untuk menikmati tetapi terlalu banyak mengasyikkan membuat belakang yang membonjol dan jika anda duduk di depan saya Saya tidak boleh melihat permainan.

Satu lagi pilihan adalah langkah-langkah alternatif atau holistik untuk merancang laluan pencegahan anda sendiri untuk rawatan dan penyembuhan dengan menggabungkan semula jadi dengan pencegahan penyakit tradisional. Sebagai contoh, anda mengambil anak-anak untuk imunisasi untuk melindungi mereka dari segala macam penyakit tetapi juga mengajar anak-anak tentang mencuci tangan mereka supaya tidak menyebarkan kuman. Kemudian lagi daripada arteri tersumbat makanan ringan mempunyai mereka belajar tentang makanan yang meningkatkan imun yang membantu untuk menjaga mereka lebih sihat.

Belajar apa antioksidan supaya anda boleh mengajar anak-anak bagaimana makanan dengan yang membantu dengan pencegahan penyakit atau sekurang-kurangnya memberikan mereka maklumat untuk membantu memilih makanan yang terbaik yang akan membantu mengurangkan peluang mereka untuk menangkap penyakit. Ia adalah disyorkan untuk menambah sebanyak antioksidan sebagai contoh jika anda mahu untuk mengurangkan risiko kanser. Plus fakta anda berasa lebih baik menambah seberapa banyak buah-buahan dan sayur-sayuran segar yang mungkin dan bukannya barangan penuh dengan lemak, gula dan tepung.

Jika anda mendapatkan pemeriksaan kanser (tradisional) dan mendapati bahawa anda membangunkan penyakit ini jalan untuk mendapatkan rawatan yang terbaik tradisional perubatan yang disediakan untuk anda adalah satu perjalanan itu sendiri. Dalam perjalanan yang anda akan mahu juga mencari untuk mencari maklumat tentang pemakanan dan rawatan alternatif lain untuk peluang yang terbaik untuk membantu menyembuhkan kanser secara semula jadi yang anda boleh.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar