Rabu, 04 November 2015

Mengetahui Ini Boleh Membantu Anda Songsang Sikap Lemah Kekal Dan Dengan Little Usaha

Mengetahui Ini Boleh Membantu Anda Songsang Sikap Lemah Kekal Dan Dengan Little Usaha

Postur badan adalah faktor penting dalam kesihatan kita secara keseluruhan, kesejahteraan dan kebangkitan. Banyak tanda-tanda bahawa orang mengalami dalam badan mereka mempunyai hubungan yang signifikan kepada postur badan. Sakit di mana-mana di dalam badan seseorang untuk herniated cakera vertebra di belakang yang rendah dan leher yang lebih rendah, masalah emosi yang orang pengalaman seperti kemurungan, kemarahan, kepada masalah dalam sistem pernafasan seperti asma dan perkara yang berlaku dengan sistem kardiovaskular. Pada lelaki yang saya lihat masalah tekanan darah. Pada wanita, ada masalah tiroid atau hot flashes. Sekali lagi, postur fizikal boleh disambungkan kepada banyak masalah.

"Bagaimana ia boleh menjadi kemungkinan bahawa postur fizikal adalah dihubungkan dengan semua perkara-perkara ini," anda mungkin bertanya? Semasa di peringkat awal kehidupan kita, dari masa bahawa kita berada dalam rahim untuk masa yang kita kanak-kanak, sistem saraf kita hanya rasa ke dalam dunia kita. Kami belum membangunkan keupayaan untuk berfikir. Sistem kami berinteraksi secara langsung dengan alam sekitar kita melalui resonans; melalui pemerangkapan. Apabila kita rasa ke dalam alam sekitar kita, kita rasa ke dalam ibu bapa kita dan orang di sekeliling kita. Kita mungkin mendapat gambaran daripada sistem saraf mereka bahawa terdapat beberapa sensasi, perasaan dan emosi yang tidak selamat untuk pengalaman. Sistem saraf bertindak balas dengan pergi ke mod terus hidup dan membangunkan corak pertahanan di sekitar tenaga yang tidak selamat. Cara yang kelihatan adalah bahawa kita memegang ketegangan otot dalam badan kita untuk mengasingkan tenaga yang bersalah. Selain itu kita mengubah sikap kita, secara semula jadi.

Alasan bahawa kita mengubah postur fizikal kita adalah untuk mewujudkan regangan dalam saraf tunjang kami. Saraf tunjang kami berjalan melalui vertebra tulang belakang dan ia berlabuh di tulang belakang serviks dan dalam sakrum dan tailbone. Jika tidak, saraf tunjang tidak dilampirkan di tempat lain di tulang belakang. Apabila kita menjana pemanjangan dalam saraf tunjang kami ia mengurangkan keupayaan sistem saraf untuk menjalankan maklumat, tenaga emosi tertentu.

Regangan dalam saraf tunjang kami yang berlaku akibat daripada apa-apa perubahan postur fizikal kita dipanggil ketegangan saraf mekanikal buruk. Ia adalah istilah yang berasal oleh, kini berlalu, pakar bedah otak bernama Alf Breig. Ia melakukan banyak kerja dengan tulang belakang dan sistem saraf dan mendapati bahawa terdapat adalah satu strategi yang manusia gunakan di mana kita create ini menarik atau regangan dalam saraf tunjang dan, sekali lagi, ia adalah satu strategi yang kita gunakan untuk mengurangkan keupayaan kami untuk perasaan. Ini berguna jika anda tinggal semasa tempoh dalam sejarah atau tempat di dunia ini di mana kehidupan adalah sangat sukar. Dan masih terdapat tempat-tempat di dunia di mana hidup setiap hari adalah amat sukar dan di mana tidak sihat adalah strategi yang berguna. Walau bagaimanapun, seperti satu strategi yang terbukti menjadi semakin usang dalam dunia hari ini.

Jadi Terdapat banyak perbualan berlaku hari ini mengenai bagaimana duduk di komputer tidak baik untuk postur anda, bagaimana melihat telefon yang tidak baik untuk postur badan anda, bagaimana kanak-kanak yang mempunyai berat Malaysia.Jabatan besar tidak baik untuk postur badan. Postur yang lemah tidak terutamanya disebabkan oleh hunching lebih komputer atau telefon bimbit anda atau menyeret beg galas yang besar. Punca utama kesihatan yang tidak baik adalah mekanisme survival yang disimpan di dalam sistem kami dari usia yang sangat awal.

Sebab itu kita tidak boleh hanya menukar postur kami. Yang benar adalah bahawa postur fizikal teras mungkin telah diadakan di sana selama bertahun-tahun dan tulang dan cakera dan ligamen mempunyai semua serupa dengannya. Tambahan pula, sistem ini telah memutuskan bahawa ia tidak akan membiarkan dirinya merasa emosi dan sensasi yang berkaitan dengan postur fizikal tertentu tertentu. Jadi ia adalah satu perkara yang hidup dan mati pada tahap tertentu.

Jadi apa yang perlu kita lakukan ialah kita perlu untuk menarik sistem saraf anda daripada pertahanan. Kita perlu memberi sistem anda idea bahawa ia OK untuk melihat barangan itu; untuk melihat maklumat bertenaga yang sebelum ini telah dilihat sebagai satu ancaman. Apabila ini berlaku, tenaga yang bermula dapat memetabolismekan; mengintegrasikan sistem seseorang. Diri pembetulan mekanisme badan anda mendapatkan diaktifkan dan apa yang berlaku adalah perubahan postur. Kita menjadi dapat memegang diri kita berbeza kerana kami dapat membiarkan diri kita rasa ke dalam barangan itu. Bersama-sama dengan peningkatan kepada postur badan, gejala-gejala yang dikaitkan dengan ia boleh hilang dengan sendiri juga.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar