Rabu, 04 November 2015

Bahagian 2: Jalan pintas Anda ke Pusingan Pemikiran Anda Ke Pesakit Baru

Bahagian 2: Jalan pintas Anda ke Pusingan Pemikiran Anda Ke Pesakit Baru

Meneruskan maklumat yang dikongsi dalam artikel sebelum ini yang pertama tentang bagaimana untuk dibuat semula fikiran anda. Berikut adalah recap cepat dalam kes anda terlepas ia. Maklumat yang anda berkongsi setiap hari dengan pesakit anda boleh digunakan dengan cara yang jauh lebih luas dan benar-benar akan membawa anda lebih ramai pesakit jika anda hanya menaip ke dalam artikel dan berkongsi dengan orang ramai.

Dalam artikel ini saya berjanji untuk berkongsi dengan anda nuansa yang akan membuat strategi ini sebenarnya bernilai manakala anda dan memberi anda faedah yang di sana menunggu untuk anda. Hanya menulis maklumat yang anda mahu orang tahu adalah hanya permulaan ... ia perlu dikongsi bersama. Helahnya terletak dalam usaha untuk dikongsi ia perlu "dijumpai" oleh seseorang yang sedang mencari untuk itu. Persoalan seterusnya bertanya kemudian adalah. Bagaimana mereka akan merasa? Saya gembira anda bertanya! Itulah di mana istilah "kata kunci" perlu dijelaskan.

Kata kunci adalah syarat-syarat yang anda taip ke dalam kotak carian apabila anda mencari sesuatu dalam talian menggunakan enjin carian seperti Google, Yahoo, Bing, dan lain-lain enjin carian mahu memberi pengguna mereka Perlawanan yang terbaik untuk apa yang mereka taip ke dalam bar carian. Jika anda menggunakan enjin carian dan menaip "pemasaran kiropraktik" anda hendak maklumat tersebut dikembalikan kepada anda dan tidak senarai laman web yang kira-kira sekolah kiropraktik. Masuk akal? Ia adalah penting bahawa apabila anda membuat blog atau artikel anda yang doktor kata kunci dengan betul dalam tajuk anda jawatan serta ditaburkan dalam kandungan artikel ini. Itu penting kerana sebab utama untuk berkongsi maklumat yang berharga adalah untuk mendapatkan trafik ke laman web anda. Anda tidak boleh lupa bahagian itu. Anda ingin membuat kehadiran dalam talian untuk membuat ia mudah untuk pesakit baru yang berpotensi di bandar anda yang yang mencari chiropractor talian. Anda mahu untuk memastikan bahawa nama anda muncul dan tidak pejabat di jalan.

Semuanya bermula dengan memahami kata kunci dan bagaimana untuk menggunakannya. Tanpa disedari anda sudah bercakap dalam "kata kunci" terma di pejabat anda. Fikirkan tentang cara bagaimana anda akan bercakap dengan seseorang yang anda secara rawak bertemu dan mereka bertanya apa sahaja yang anda lakukan.

Anda kemungkinan besar memberitahu mereka bahawa anda adalah chiropractor, anda memberitahu mereka di mana pejabat anda terletak dan anda menyebut beberapa syarat anda membantu dengan atau khusus anda. Itulah maklumat yang sama bahawa seseorang bertalian mencari untuk mengetahui apabila mereka melakukan carian di Google.

Jadi ingat bahawa apabila anda mula berfikir tentang maklumat ini mempertimbangkan perbualan biasa yang ada dalam pejabat atau dengan orang-orang yang meminta anda soalan asas. Ambil jawapan-jawapan dan menulis mereka keluar untuk berkongsi dalam talian dan mendapat manfaat daripada internet untuk mengembangkan perniagaan anda.

Seterusnya kita akan meliputi di mana untuk meletakkan artikel anda dalam talian supaya anda mendapat dorongan yang paling dan melindungi kepentingan pautan balik.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar