Rabu, 04 November 2015

Mengapa Reiki Tidak Bekerja

Mengapa Reiki Tidak Bekerja

Reiki adalah sebuah trend sesat dalam bidang penyembuhan yang tidak lagi sistem penyembuhan lengkap. Ia juga tidak mempunyai apa-apa pemahaman sebenar bagaimana sistem tenaga ini berfungsi. Ia adalah satu penyembuhan generik yang percaya bahawa dengan menolak tenaga ke dalam seseorang, ia akan ajaib menyembuhkan mereka isu-isu mereka. Malangnya ia tidak menangani isu-isu tertentu dengan menggunakan keupayaan terus mata, untuk melihat apa yang orang benar-benar memegang dalam bidang tenaga mereka yang mewujudkan masalah mereka.

Ini bermakna bahawa mereka wont diberi kuasa untuk melepaskan isu-isu tertentu dan memilih untuk melangkah ke dalam tenaga yang lebih tinggi. Reiki hanya cuba untuk menolak tenaga ke dalam orang, dengan harapan ini akan entah bagaimana ajaib 'menggantikan' atau 'mengeluarkan' penyakit mereka. Ia tidak boleh membantu orang melepaskan emosi dan tenaga yang ada di belakang isu-isu fizikal mereka. Dengan tidak bekerja di bawah Undang-undang kuasa memilih, menghubungkan orang ramai apa yang mereka membawa atau mencipta, supaya mereka boleh memilih untuk melepaskannya sendiri, orang itu tidak akan benar-benar bebas dari isu mereka. Seperti band-aid, penyembuhan generik hanya meliputi sehingga pelajaran mereka perlu belajar dan menghalang mereka daripada bergerak melepasi mereka. Penyembuhan generik tidak berkesan kerana orang akan terus melakukan, merasa, dan memegang barang-barang yang sama yang menyebabkan masalah, sedar hakikat ini. Ia adalah sesuatu seperti menetapkan ubat-ubatan untuk menutup gejala yang disebabkan oleh tabiat makan yang buruk seseorang.

Jika anda memberitahu mereka apa yang perlu berhenti makan, mereka diberi kuasa untuk membuat perubahan yang akan membolehkan mereka untuk sembuh. Walau bagaimanapun, jika anda menutup gejala supaya mereka tidak perlu sedar, mereka akan terus, lalu melakukan sesuatu yang boleh membawa kepada masalah kesihatan yang berpotensi ke bawah baris. Apatah lagi, ia adalah mustahil untuk mengisi seseorang dengan tenaga kecuali ruang telah pun dibuat dengan mengosongkan blok bertenaga mereka. Anda boleh memahami medan tenaga manusia seperti kaca berisi air. Jika anda tidak membersihkan air 'keruh' di luar kaca sebelum cuba untuk meletakkan air jelas, anda hanya akan menuangkan air ke dalam gelas sudah penuh. Di mana air yang boleh pergi? Di mana tenaga reiki sepatutnya pergi apabila tidak ada ruang yang dibuat dalam bidang tenaga untuk menerimanya?

Itulah sebabnya dalam sistem penyembuhan lengkap, terus mata yang akan membantu pelanggan dalam mengenal pasti, dan melepaskan isu-isu peribadi mereka memegang pertama, jadi terdapat ruang untuk menerima tinggi bergetar, energy.Illness penyembuhan ditunjukkan sebagai hasil daripada tenaga kita membawa sekitar dalam chakra kita dan bidang tenaga. Ini boleh menjadi kepercayaan lama dipegang bahawa tiada siapa yang akan menyukai mereka, bahawa mereka adalah hodoh, tumpuan mereka mengekalkan pada penyakit mereka dan kelemahan, atau pun kecederaan lama yang tidak pernah diampuni dan dibebaskan. Apabila orang menyekat aliran tenaga di chakra mereka, mereka nyata penyakit. Sebanyak air bertakung di dalam kolam yang dihalang tumbuh buih, chakra perlu kekal jelas; dan tenaga yang mengalir, agar orang ramai untuk mengekalkan kesihatan yang optimum. Sebaik sahaja mereka chakra tersumbat, begitu juga tenaga mereka. Apabila genangan bertenaga hadir cukup lama, penyakit dicipta. Oleh itu adalah penting untuk menghubungkan orang ramai untuk blok mereka supaya mereka boleh memilih untuk melepaskan mereka sedar, kemudian membantu mereka dalam penjelasan blok mereka, supaya mereka boleh menerima penyembuhan tenaga.

Jika anda seorang penyembuh yang telah mendapat bermula dengan reiki, tidak berputus asa. Reiki adalah alat yang berharga apabila digabungkan dengan pendekatan terus mata untuk penyembuhan. Anda boleh mempelajari semua alat yang anda perlukan untuk membangunkan dan menyambung kepada kebolehan semula jadi anda psikik, dan menggunakan mereka untuk membantu orang sembuh. Ia adalah lebih mudah daripada yang anda fikirkan! Sila lihat di kelas Pengajian Jarak Jauh saya Online dan lihat jika anda merasa dibimbing untuk membangunkan kebolehan penyembuhan anda lagi. Dalam masa yang singkat anda boleh benar-benar membantu orang untuk sembuh dengan cara yang anda tidak pernah dialami sebelum ini. Anda akan melihat perbezaan yang luar biasa apabila anda menerima pendekatan yang lebih lengkap untuk penyembuhan!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar