Rabu, 04 November 2015

Kebanyakan Dari Kami Tidak Tahu Mengenai Bahaya Toksik Dan Bagaimana Untuk Elakkan Mereka!

Kebanyakan Dari Kami Tidak Tahu Mengenai Bahaya Toksik Dan Bagaimana Untuk Elakkan Mereka!

Selama bertahun-tahun kita telah memberi amaran tentang semua perkara yang tidak baik untuk mengelakkan dalam beberapa makanan yang kita makan untuk kekal sihat atau menjadi sihat. Orang-orang yang telah berbuat demikian akan bersetuju apa perbezaan ini boleh membuat. Ini semua baik dan baik, tetapi masalah yang paling besar timbul dalam tidak tahu di mana bahaya, bagaimana untuk mengelakkan mereka dan apa yang perlu menggantikannya dengan.

Terdapat banyak penemuan selama ini dalam melawan penyakit, menjadikan kita sedar apa arahan untuk mengambil untuk kehidupan yang lebih sihat, dan bagaimana untuk melambatkan proses penuaan. Sama ada matlamat anda adalah untuk mengelakkan penyakit atau hanya mempunyai kedutan atau kulit cacat cela percuma, ia semua bergantung kepada pengetahuan, mengetahui apa yang perlu dilakukan dan apa yang perlu anda perhatikan. Seperti dalam hal ini, kira-kira adalah penting untuk mencapai matlamat kami dan seperti yang kita mahu dalam mencapai ini secara semula jadi kita mesti memahami bagaimana untuk mengekalkan keseimbangan itu. Sesuatu yang anda mungkin tidak tahu yang boleh menghalang anda daripada mencapai ini. Kesejahteraan kami bukan sahaja dikaitkan dengan pemakanan, terdapat perkara-perkara lain di bermain apa yang membawa hasil yang kepada kesihatan kita secara keseluruhan.

Toksin kita mesti tahu tentang dan di mana mereka berada!

Seperti yang kita akan menyediakan kami setiap pagi secara sistematik dgn lancar untuk bersedia untuk kerja-kerja atau pejabat, mencari dan berbau baik untuk permulaan hari yang lain, ini juga boleh menjadi permulaan kepada sesuatu yang lain. Kali ini pada waktu pagi kami biasanya pada auto pilot, secara automatik sampai untuk sabun, ubat gigi, make-up, mata-bayang-bayang, gincu; lelaki itu sampai untuk botol cukur yang memberikan apa-apa kesemutan yang menyegarkan pada kulit dan membantu untuk menghadapi permulaan hari yang baru. Prosedur yang berlaku hampir setiap hari, dan apa yang salah dengan itu? Apa yang salah: Semua yang di atas dan banyak lagi yang kita tidak sedar gunakan mengandungi toksin. Dari masa ke masa yang panjang toksin ini menjadi berbahaya kerana ia terkumpul di dalam badan kita dan akan membawa isu-isu kesihatan dalam cara yang berbeza beberapa tahun kemudian. Sila lihat pada label produk; walaupun pelabelan masih kawasan kelabu, tidak semuanya menurut oleh undang-undang disenaraikan di label dengan betul. Dalam cetakan halus, yang kebanyakan orang tidak membaca kerana alasan yang anda akan mencari nama-nama seperti Methyl, Butil, Ethyl, Paraben, Propyl, Propylene Glycol, Sodium Laurel Sulfate, warna sintetik dan wangian, ini adalah hanya beberapa tetapi senarai itu berterusan .

Adakah toksin berbahaya dalam produk yang anda gunakan?

Mereka kemungkinan besar adalah, melainkan jika anda mempunyai pembekal untuk produk benar-benar semula jadi untuk mengelakkan pihak terlibat berbahaya. Ini penting: Semua yang anda meletakkan pada kulit anda akan menyerap ke dalam badan anda dan berakhir dalam aliran darah. Itulah sebabnya beberapa ubat-ubatan kini datang dalam bentuk patch untuk menyerap terus ke dalam kulit anda. Cara yang sama kulit anda menyerap ubat dari orang-orang patch, ia menyerap semua bahan-bahan daripada produk penjagaan diri harian anda dan boleh menyebabkan masalah kesihatan di kemudian hari. Untuk membuat ia lebih teruk lagi, ini keras bahan kimia penjagaan kulit juga boleh memusnahkan kulit anda dan membuat anda kelihatan lebih tua. Dengan seluruh toksin-sarat, lebih-hyped, krim anti-penuaan dan kosmetik ia akan memberi bertentangan dengan tepat apa yang anda cuba lakukan. Dengan menggunakan produk semula jadi dan toksin percuma ia berfungsi untuk membina semula kulit yang rosak kembali normal. Tidak ada keperluan untuk pembedahan plastik, suntikan mahal, atau mana-mana anti-penuaan rawatan klinikal mahal yang hanya penyelesaian jangka pendek juga. Menggunakan semua kulit semula jadi mengembalikan nutrien, seperti vitamin A dan E akan memupuk kulit yang ditambah dengan pelbagai semua minyak semula jadi yang membantu untuk melicinkan lagi garis-garis dan kedutan. Ia akan menambah kelembapan kulit itu, lingkaran hitam, dan tompok penuaan akan hilang. Pada masa yang sama ia meningkatkan keanjalan kulit anda dan ketegasan. Keputusan telah mengejutkan bagi banyak, dengan berbalik masa untuk kulit yang lebih licin dan lebih muda.

Membuat pilihan!

Membuat pilihan untuk kekal sedar dan mengelakkan toksin yang tidak sihat yang boleh menjejaskan kesihatan anda dalam banyak cara. Membuat pilihan untuk meneruskan badan yang sihat dengan menggunakan perkara-perkara yang telah terbukti dan memberikan hasil yang positif. Membuat pilihan untuk menggunakan produk semula jadi yang akan memupuk kesejahteraan badan anda, dan memanjangkan kesihatan yang optimum.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar