Rabu, 04 November 2015

Minum air lampu untuk Meningkatkan Kesihatan dan Lawan Kanser

Minum air lampu untuk Meningkatkan Kesihatan dan Lawan Kanser

Dalam usaha untuk meningkatkan kesihatan dan melawan penyakit, kita sering mencari ubat-ubatan, makanan tambahan atau diet. Setiap kawasan-kawasan memainkan peranan yang kukuh dalam hal-hal kesihatan. Namun, ada manfaat kesihatan yang besar dalam bahan yang paling asas di bumi. Air, terutamanya air ringan, mempunyai keupayaan untuk mencegah dan merawat kanser serta meningkatkan kesihatan secara keseluruhan.

Apakah air lampu?

Air biasa mengandungi deuterium pada tahap 155ppm. Secara saintifik bercakap, air semula jadi, (H2O) sebenarnya gabungan Hydrogen2-oksigen ditambah Deuterium2-oksigen. Dalam sumber-sumber terpilih daripada air, seperti yang glasier berhampiran, terdapat tahap yang lebih rendah daripada deuterium. Ramai orang yang tinggal di kawasan-kawasan ini mempunyai penyakit insiden yang lebih rendah dan jangka hayat yang panjang. Apabila orang mengambil air ini cahaya secara tetap, terdapat potensi yang kukuh untuk manfaat kesihatan.

Apakah Kebaikan Kesihatan?

Manfaat yang paling penting dalam air ini adalah bahawa sel-sel kanser mungkin kehilangan keupayaan mereka untuk berfungsi. Tidak akan pengecutan tisu kanser, terutama dalam kanser paru-paru, payudara, dan prostat. A pelengkap kepada bentuk konvensional rawatan kanser, seperti terapi kimo. Beyond kanser, penggunaan konsisten air boleh mengurangkan kolesterol dan memperbaiki keadaan kencing manis. Mengurangkan tekanan emosi dan meningkatkan tidur adalah manfaat tambahan juga. Penemuan ini adalah dari penyelidikan semasa di Hungary, Jepun, dan Rusia.

Mengapa Minum DDW?

Kajian menunjukkan bahawa pengambilan DDW secara beransur-ansur mengurangkan kepekatan deuterium dalam badan. Dari masa ke masa, penggunaan DDW membolehkan tubuh untuk mengusir deuterium berlebihan. Proses ini boleh mengurangkan berterusan, kesan buruk deuterium dan juga memperbaiki beberapa petunjuk kesihatan. Kerja-kerja penyelidikan di Hungary mendedahkan bahawa sel-sel sihat bertindak balas dengan baik kepada jumlah dikurangkan deuterium dalam air.

Sel-sel dengan mutasi kromosom (kanser) adalah lebih sensitif kepada deuterium kekurangan. Sel-sel kanser, terutamanya sel-sel tumor, tidak dapat menyesuaikan diri dengan cepat menyebabkan regresi tumor tanpa sebarang kesan sampingan pada sel-sel yang sihat. Keputusan yang baik untuk gangguan metabolik, terutama kencing manis, juga berlaku.

Penggunaan Air

Ramai orang tidak minum air yang mencukupi. Membuat satu usaha untuk mengambil tahap yang lebih tinggi air secara konsisten pasti akan meningkatkan kesihatan. Pada masa yang sama, bukan air paip minuman atau air yang semata-mata telah ditapis, pertimbangkan minum yang berkualiti tinggi, air secara semula jadi-sumber dengan manfaat kesihatan lebih. Minum DDW bukan satu jaminan untuk merawat kanser dan meningkatkan masalah kesihatan. Walau bagaimanapun, air ini boleh menjadi satu pilihan untuk meningkatkan kesihatan apabila dimakan bersama amalan kesihatan yang lain.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar