Rabu, 04 November 2015

Apa yang Anda Tahu Mengenai Rahsia Top Of Sugar Gantian?

Apa yang Anda Tahu Mengenai Rahsia Top Of Sugar Gantian?

Tiada formula yang dicuba dan diuji apabila ia datang kepada isu-isu kesihatan yang berbeza. Untuk menegakkan apa-apa rancangan kesihatan ia perlu diiktiraf bahawa penyakit adalah kesan daripada pelbagai jenis faktor. Satu-satunya cara dalam melakukan ini adalah dengan mengambil satu isu pada masa. Kita mesti mempunyai pengetahuan, beberapa rancangan maju yang telah pasti diambil kesihatan dan kesejahteraan aspek ke arah yang berbeza lebih sejak kebelakangan ini.

Gula adalah salah satu yang menarik semua perhatian dan untuk sebab yang baik; gula adalah punca untuk keadaan kesihatan yang tidak terkira banyaknya termasuk obesiti. Ia mudah untuk membuat kesimpulan yang salah kepada perkara-perkara apabila anda hanya diberikan maklumat tidak lengkap. Apa-apa yang penting apabila ia datang kepada kesihatan, maklumat yang tidak lengkap dan banyak pendapat yang bertentangan bukan arah yang baik untuk mengikuti atau berurusan dengan mana-mana isu-isu kesihatan yang anda ada dan cuba untuk mengambil alih.

Tidak semua gula dan pemanis adalah sama!

Apabila gula datang dalam perbualan fikiran kita pergi terus ke gula-mangkuk di atas meja; ini adalah yang kita visual boleh dilihat dan terutamanya ketahui. Orang-orang yang kita tidak lihat adalah pengganti gula, dan mereka adalah orang-orang yang paling berbahaya. Gula halus berada di hampir setiap jenis makanan dan minuman yang anda boleh bayangkan. Pemanis tiruan seperti aspartame dan neotame adalah yang paling mujarab. Aspartame juga dikenali di bawah jenama Nutra Sweet adalah banyak kali lebih manis daripada gula biasa, dan neotame adalah 30 kali lebih manis daripada aspartame. Berdasarkan penemuan dari pelbagai kajian saintifik pengambilan gula purata kita adalah dua kali ganda daripada apa yang biasa. Gula tiruan yang digunakan dalam apa-apa pelbagai jenis makanan mencipta sejenis defisit pemakanan dalam keinginan badan mencetuskan, yang seterusnya meninggalkan anda mahu lebih barangan ini merosakkan gula yang menyebabkan pertambahan berat badan, kerosakan gigi dan banyak lagi.

Bahaya di pemanis kita tidak melihat!

Semuanya rasa baik, anda menyukainya, tetapi ia tidak berbuat apa-apa badan yang baik. Mana-mana makanan manis seperti biskut, minuman ringan, permen boleh meningkatkan risiko kanser usus. Kajian telah mendapati kaitan yang kuat antara kanser kolorektal dan diet yang tinggi dengan gula dan lemak. Tanggapan bahawa gula dan pemanis tiruan menyebabkan atau suapan kanser adalah satu fakta yang diketahui, tetapi ramai yang tidak percaya, atau tidak menyedarinya daripadanya. Sebahagian daripada kanser evolusi paling kuat dari lima puluh tahun yang lalu tidak didapati di farmasi atau wad kanser. Sebaliknya, ia akan ditemui dalam diet anda, apa yang perlu makan dan apa yang tidak makan akan menyembuhkan penyakit dan kanser. Selain daripada makanan yang diproses dan minuman ringan dengan semua gula tiruan tersembunyi adalah salah satu daripada isu-isu besar dengan sendirinya. Terdapat banyak sebab untuk melepaskan minuman ringan untuk manfaat kesihatan anda. Minuman ringan yang penuh dengan gula, beberapa tin mengandungi sehingga sepuluh sudu teh pemanis tiruan berbahaya. Minuman ringan tidak mempunyai kebaikan pemakanan. Mereka mengandungi bahan kimia tambahan yang menjadikan jumlah fosforik dan asid sitrik tertentu. Penggunaan yang berlebihan akan menyebabkan kerosakan gigi dan juga menghakis enamel gigi. Asid fosforik juga telah dikaitkan dengan hati dan buah pinggang masalah, kehilangan otot dan osteoporosis. Berikut adalah contoh yang singkat jumlah gula yang anda makan jika anda minum hanya satu tin 600 ml minuman ringan setiap hari untuk satu tahun: 24.528g.

Alternatif dalam pemanis!

Terdapat "percuma" gula: ini monosakarida dan disaccharides yang juga ditambah kepada beberapa makanan. Ini gula hadir secara semula jadi dalam madu, sirap, jus buah-buahan, buah-buahan pekat, juga buah-buahan dan sayur-sayuran. Madu adalah pengganti yang baik sebagai pemanis seperti dalam teh, kopi dan lain-lain Apabila anda memperoleh rasa madu yang anda lakukan tidak seperti rasa manis lagi. Lain pemanis semulajadi yang selamat seperti Erythritol adalah kalori percuma. Mereka rasa seperti gula biasa, tidak menjejaskan gula darah atau insulin tahap anda dan pemanis semula jadi tumbuhan diperolehi.

Terdapat banyak pilihan lain yang pada pemanis alternatif. Untuk sedikit makanan ringan di antara waktu makan, anda boleh menikmati beberapa coklat; ia telah dikenali untuk beberapa lama bahawa coklat gelap mempunyai banyak manfaat kesihatan. Ia mesti mempunyai tidak kurang daripada 70% daripada serbuk koko; serbuk koko yang lebih banyak, lebih baik. A pekat 90% serbuk koko dalam coklat gelap adalah sangat kaya dengan antioksidan. Menurut penemuan terbaru sejenis antioksidan yang mengandungi bahan kimia semula jadi yang dipanggil oligomerik - procyanidins boleh membantu dalam penurunan berat badan, mencegah obesiti, meningkatkan aliran darah dan dalam baik umum untuk jantung.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar