Rabu, 04 November 2015

Mengapa Reiki Bukankah Penyembuhan Hidup Anda

Mengapa Reiki Bukankah Penyembuhan Hidup Anda

Sebagai pengamal sistem penyembuhan lengkap, ia menyedihkan saya melihat begitu ramai orang yang telah hampir berputus asa untuk penyembuhan bertenaga, kerana hanya pengalaman mereka telah reiki, dan ia tidak bekerja untuk mereka. Walaupun mereka telah sangat berdedikasi dan menerima sesi mahal setiap minggu, (sebahagian daripada mereka selama bertahun-tahun!), Mereka tidak pernah melihat apa-apa perubahan sebenar dalam kehidupan mereka. Bagi kebanyakan pelanggan saya, mereka mentafsir kegagalan ini kerana beberapa kesalahan mereka sendiri. Mereka diberitahu bahawa mereka tidak melakukan secukupnya, atau tidak percaya ia cukup. Ada juga yang berpendapat bahawa mereka dikutuk dan tidak ada yang dapat membantu mereka! Tiada apa-apa boleh jauh dari kebenaran! Reiki, dan bentuk generik lain penyembuhan, manakala alat berharga apabila digunakan dengan betul, adalah sistem penyembuhan tidak lengkap oleh diri mereka sendiri, dan tidak boleh membebaskan anda daripada punca masalah anda, iaitu semua emosi, kepercayaan berbahaya, trauma, dan lain-lain tenaga sesak menyekat aliran yang sihat tenaga, dan manifesting penyakit dalam hidup anda.

Untuk memahami ini, anda perlu memahami bagaimana sistem tenaga manusia berfungsi. Aura mengelilingi sistem tenaga kita dan bertindak seperti bekas, atau perisai. Chakra menjana aura, dan bidang tenaga. Ini adalah unit yang tertutup dan lengkap, sama seperti segelas penuh air. Reiki, dan penyembuhan generik yang lain, cuba untuk memaksa tenaga ke dalam seseorang, bukan seperti mencurah lebih air ke dalam kaca sudah penuh. Bagaimana yang mungkin memberi faedah kepada sesiapa? Ia mungkin merasa hangat, seperti menambah air panas untuk mandi penyejukan, tetapi ia tidak akan memberi kesan kepada perubahan sebenar dalam sistem tenaga. Dalam usaha bagi seseorang untuk dapat menerima tenaga penyembuhan, mereka mesti terlebih dahulu melepaskan disekat, sesak, tenaga yang tidak sihat; membuat ruang untuk menerima penyembuhan tenaga.

Ini adalah langkah utama yang penting dalam penyembuhan yang amalan penyembuhan generik, seperti reiki, meninggalkan. Apabila fokus anda adalah untuk hanya menutup gejala seseorang dengan overfilling orang dengan tenaga yang tidak perlu, mereka tidak akan diberi kuasa untuk mengubah apa yang mereka lakukan dan dibebaskan daripada isu-isu mereka. Mereka akan menyimpan secara membuta tuli mewujudkan isu-isu mereka, tanpa pernah memahami punca! Menolak tenaga ke dalam seseorang, tanpa melepaskan blok bertenaga, seperti menetapkan ubat untuk menutup gejala yang disebabkan oleh sesuatu yang pesakit sedang makan. Bukannya memberitahu pesakit makanan masalah ini, supaya mereka boleh menghapuskan ia dari kehidupan mereka, penyembuhan generik hanya meliputi tanda-tanda ketara masalah ini, sering menyebabkan masalah lagi ke bawah baris. Reiki boleh buat sementara waktu 'menggantikan' tenaga yang merisaukan anda, tetapi ia akan nyata dalam cara lain. Ia masih dalam bidang tenaga anda.

Dalam sistem penyembuhan lengkap, pengamal terus mata pertama mengimbas chakra dan memberitahu pelanggan apa yang mereka memegang yang menyekat mereka, supaya pelanggan boleh memilih untuk dilakukan dengannya. Kemudian bomoh itu membantu mereka dalam melepaskan tenaga dan mengambil ia keluar dari medan tenaga mereka.

Setelah pelanggan mempunyai emosi, trauma, dan kepercayaan dibersihkan mereka akan berasa lebih ringan, lebih bahagia, lebih lega, dan banyak lagi 'positif'. Orang lain sering melihat perbezaan dalam mereka dengan segera. Rasanya seperti yang yang lebih muda, lebih ringan, lebih gembira anda. Perbezaan daripada hanya mempunyai tenaga ditolak ke anda dapat lihat dan melampau bagi banyak. Setelah ruang dicipta, maka ia boleh diisi dengan tinggi bergetar, penyembuhan tenaga, dan di situlah reiki di suatu sistem penyembuhan benar.

Apabila anda bekerja dengan bomoh pawang berbakat yang boleh membantu anda membersihkan tenaga yang menyebabkan anda masalah, anda akan dapat membuat pilihan yang lebih baik yang akan membantu anda nyata yang baik-baik, dan bukannya penyakit. Ini meletakkan anda dalam kawalan hidup anda sendiri dan membuat anda bertanggungjawab untuk apa yang telah anda buat. Tidak ada sihir pil, penyembuhan, atau tongkat-melambai ejaan sihir yang akan menyembuhkan anda dan membolehkan anda untuk terus melakukan apa yang anda telah lakukan. Hanya anda boleh menyembuhkan kamu dan dengan bimbingan seorang bomoh pawang yang memberikan kepadamu pemeliharaan penyembuhan isu-isu ini, ia boleh berlaku dengan pantas! Pelanggan saya sering terkejut dengan berapa banyak blok, trauma, dan tenaga lain saya dapat mengenal pasti dalam chakra mereka selepas tahun penyembuhan generik. Mereka kagum dengan bantuan dan ringan mereka rasa selepas hanya satu sesi mengeluarkan tenaga ini disekat dan sesak. Mereka lebih kagum bahawa saya hanya mencadangkan kira-kira 3 sesi, tidak seperti beberapa dozen bahawa banyak telah dinasihatkan untuk mendapatkan dengan kaedah penyembuhan generik.

Jika anda telah kecewa dengan keputusan anda dari reiki, mencari seorang pengamal terus mata yang menggunakan sistem penyembuhan lengkap untuk bekerja dengan. Cari seseorang yang mempunyai wang kembali jaminan untuk memastikan mereka benar-benar clairvoyants berbakat, dan mencari seseorang yang mempunyai banyak testimoni perubahan yang menakjubkan orang telah mengalami dengan sesi mereka.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar