Rabu, 04 November 2015

Pengurusan Kesihatan Ounce Hari Ini Pencegahan

Pengurusan Kesihatan Ounce Hari Ini Pencegahan

Cara Amerika kita bagaimana kita merawat kesihatan kita kadang-kadang meninggalkan banyak yang diinginkan. Nampaknya kita lebih suka rawatan penyakit dan masalah fizikal yang bertentangan dengan mencegah apa yang mungkin menjadi punca masalah. Saya percaya bahawa masyarakat perubatan akan mengabaikan, menyembunyikan atau menjauhi sama sekali sebarang bentuk rawatan semula jadi atau pencegahan. Adalah penting anda mendidik diri anda mengenai semua pilihan untuk kesihatan anda sendiri.

Membesar Saya masih ingat satu pepatah lama yang menyatakan auns pencegahan bernilai satu paun untuk sembuh. Saya tidak pasti yang berkata ia asalnya tetapi biasanya saya dikaitkan kepada ibu saya yang hanya kira-kira 95 - £ 100 merendam basah. Dia bosan dengan orang yang memberitahu beliau untuk berhenti merokok kerana masalah kesihatan yang tidak baik dia mungkin mendapat daripadanya. Saya rasa dia membuat komen tersebut kembali kepada orang-orang yang duduk makan beberapa donat pada masa rehat kopi dan telah jelas gemuk. Untuk membuat cerita panjang pendek ibu mendapat kesihatan yang buruk dan dibayar untuk itu dengan kehidupan yang dipendekkan dan siapa tahu jika auns menyembuhkan tidak pernah mengambil tabiat itu akan telah menghalang penyakit. Masalah obesiti dia ditangani pada penyerang beliau mungkin mempunyai banyak jika tidak lebih isu-isu kesihatan dan juga dan memotong kembali pada tabiat makan yang tidak sihat akan menjadi auns mereka pencegahan.

Ibu biasanya mempunyai komen tentang gemuk berkata genetik atau masalah tiroid adalah sekumpulan omong kosong, tapi ketika datang untuk kesihatan anda, anda tidak berada di rahmat genetik anda dan pilihan wujud yang tidak bergantung pada rawatan dadah. Anda perlu mengambil langkah-langkah di jalan mencari tempat auns anda pencegahan jika atas apa-apa lagi tetapi untuk mencegah paun untuk sembuh sebelum apa-apa isu-isu yang tidak baik menjalar masuk.

Perubatan pencegahan Perbincangan Dengan Doktor adalah Rare

Apabila anda mengambil satu isu kesihatan kepada peluang doktor yang dia tidak akan duduk dan berbincang tentang apa-apa pencegahan yang anda boleh lakukan. Kemungkinan juga baik bahawa subjek utama akan cuba ini atau rawatan itu dan menjalankan beberapa ujian untuk anda bermula di atas treadmill dadah. Pilihan Pencegahan kadang-kadang kelihatan mahal tetapi perbelanjaan adalah auns berbanding pound dinyatakan di atas.

Dengan cara ini, anda mungkin telah digambarkan tidak ada wang yang akan dibuat dengan pesakit sihat. Majoriti iklan TV adalah semua tentang adanya ubat keajaiban lain untuk bertanya kepada doktor anda tentang untuk diagnosis diri anda sendiri supaya anda berasa bertanggungjawab untuk bertanya kepada doktor mengenai apa-apa penyakit sebenar atau khayalan.

Mungkin saya terdengar seperti ada konspirasi untuk merebut wang tetapi peruntukan masa anda membuat ia hampir mustahil untuk pengamal kesihatan untuk duduk dengan anda pesakit untuk pergi ke pelan kesihatan disesuaikan apabila bilik menunggu beliau penuh dengan pesakit sakit menuntut penawar mereka melihat pada iklan TV.

Sebagai pengguna mengawal sekarang. Mendidik diri sendiri tentang preventatives dan pilihan lain yang ada selain daripada rutin ubat dan pembedahan. Sudah tentu anda boleh meminta doktor anda mengenai sebarang cadangan untuk pencegahan penyakit. Ia mungkin anda hanya akan mendapat bukan specfici atau jawapan luas tanpa butiran terutamanya jika mereka mungkin bermakna melawat kedai makanan kesihatan.

Terdapat kebimbangan sebenar yang kita bergantung terlalu banyak pada preskripsi dan ia hanya telah menjadi terlalu biasa. Jika anda tidak percaya bahawa mengapa CDC (Pusat Kawalan Penyakit), mengeluarkan amaran mengenai penggunaan berlebihan antibiotik, sebagai satu contoh.

Jika doktor tidak akan atau tidak mempunyai masa untuk duduk untuk mengajar anda bagaimana untuk menjaga sistem imun anda berjalan kedudukan tertinggi supaya anda tidak akan jatuh sakit kemudian mendidik diri sendiri. Semua doktor telah lakukan adalah tunggu sebentar dan anda berada anyway bagi paun untuk sembuh yang dia dimenangi pen dan preskripsi pad dan anda boleh melawat farmasi juga. Sekurang-kurangnya jika apa-apa lagi jika anda mendidik diri anda kepada pilihan daripada pencegahan yang disediakan anda boleh menghabiskan masa anda melakukan itu dan lebih wajar jika ia terlalu dan lebih kaya kerana auns adalah kurang mahal daripada paun untuk sembuh.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar