Rabu, 04 November 2015

Shortcut anda untuk Hidupkan Pemikiran Anda Ke Pesakit Baru

Shortcut anda untuk Hidupkan Pemikiran Anda Ke Pesakit Baru

Baru-baru ini saya mempunyai mesyuarat makan tengah hari dengan peguam kecederaan peribadi dan semasa perbualan dia bertanya kepada saya "Bagaimana anda mendapatkan pesakit anda?" Jawapan pendek saya umumnya yang sama. Saya mendapat perniagaan saya terutamanya daripada rujukan daripada peguam, pesakit semasa dan yang lepas dan saya mendapat satu tan perniagaan dari internet. Tertarik dengan jawapan saya yang terakhir beliau memerlukan sedikit penjelasan dan saya menjelaskan salah satu daripada kaedah mudah saya menggunakan yang saya ingin berkongsi dengan anda.

Semua kita mempunyai maklumat dalam fikiran kita bahawa adalah penting untuk survival amalan kita. Sama ada kita mengajar kami sesuatu pesakit mengenai kecederaan mereka dengan penjelasan yang asas, berkongsi falsafah kiropraktik, menunjukkan senaman atau hanya menjawab satu soalan yang pesakit baru boleh bertanya pada lawatan pertama, anda perlu mula menulis maklumat yang turun dan berkongsi.

Berikut adalah mengapa ... jika anda tidak tahu konsep "dibuat semula" sila menggunakan maklumat ini untuk segera memperluas jangkauan amalan anda. Ada manfaat yang besar kepada menggunakan satu sumber maklumat untuk pelbagai sebab. Anda boleh menggunakan pengetahuan yang anda berkongsi sebagai blog, artikel, laman Facebook, kandungan video dan pecah menjadi kepingan untuk twitter pos. Ini adalah satu contoh untuk kandungan blog / artikel:

Katakan pesakit meminta anda "Doc, berapa lama saya perlu datang melihat kamu?" Anda kemungkinan besar menjawab soalan ini atau menyediakan pesakit baru dengan jawapan yang berkaitan dengan ini setiap kali anda memulakan satu. Apa sahaja jawapan anda berlaku untuk menjadi, anda telah berkongsi banyak kali dan akan banyak lagi. Mengapa tidak menulis jawapan bawah dalam blog atau artikel seperti yang anda akan menulis surat? Tanpa disedari kepada anda bahawa jawapan yang mudah boleh mengembangkan perniagaan anda jika anda melakukan perkara yang betul dengan itu. Ia mungkin biasa kepada anda tetapi ia adalah maklumat semua orang perlu tahu.

Izinkan saya membuat sesuatu yang jelas walaupun, cara ini bukan sahaja untuk berkongsi maklumat. Matlamatnya adalah untuk berkongsi maklumat yang berharga supaya anda boleh mendapatkan lebih banyak lalu lintas ke laman web anda dan mendapatkan lebih banyak pesakit baru.

Sunting maklumat supaya ia membaca dan mengalir dengan baik dan kemudian menyiarkannya sebagai blog / artikel supaya ia boleh dikongsi di internet. Terdapat beratus-ratus blog dan artikel laman web di mana anda boleh menghantar artikel yang anda telah menulis dan yang paling penting daripada lokasi yang membolehkan anda untuk membuat pautan balik ke laman web anda dalam artikel. Ini adalah bagaimana pesakit baru berakhir memanggil anda. Ia sebenarnya satu merge fikiran anda dan pesakit berpotensi keberatan datang bersama-sama seperti ini.

ANDA

Maklumat yang berharga dari fikiran anda ke komputer
Blog / Artikel ditulis dan dihantar secara online
PESAKIT POTENSI

Mencari penyelesaian kepada masalah mereka
Carian Google menyampaikan maklumat anda
Pautan ke laman web anda dalam blog / artikel
Pelantikan jadual Pesakit
Ini adalah satu proses yang mudah yang akan membawa anda kurang daripada satu jam untuk menyempurnakan dan manfaat yang tidak berkesudahan. Kuasa sebenar ini tidak hanya datang untuk menghantar artikel walaupun.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar