Rabu, 04 November 2015

Bagaimana untuk Bantuan Endometriosis Sememangnya

Bagaimana untuk Bantuan Endometriosis Sememangnya

Endometriosis berlaku apabila tisu yang biasanya tumbuh di dalam rahim berkembang di lokasi lain. Ia adalah satu keadaan yang sangat menyakitkan yang ramai wanita telah digambarkan sebagai lebih hebat daripada kelahiran anak. Mereka menganggarkan bahawa ia memberi kesan kepada kira-kira 10% daripada wanita dan kanak-kanak-kanak galas.

Ada wanita yang mempunyai gejala yang begitu buruk bahawa mereka perlu pergi pada kecacatan disebabkan endometriosis. Sesetengah wanita membunuh diri kerana itu. Sekitar 1950 pendirian FDA pada makanan adalah bahawa tujuan makan adalah untuk mengisi perut. Diet mempunyai kesan ke atas kesihatan. Satu-satunya perkara yang menjejaskan kesihatan adalah dadah (ubat-ubatan) dan pembedahan.

Saya sedar bahawa ramai wanita telah diterima bahawa mereka akan mengalami keadaan ini endometriosis sehingga menopaus. Ia adalah benar-benar tidak sukar untuk membantu secara semulajadi. Tetapi wanita pertama perlu merasakan bahawa mereka boleh membantu dan bahawa mereka mungkin perlu untuk mengasihi diri mereka lebih. Terdapat penyakit yang dipanggil skurvi yang membunuh lebih satu juta orang. Jadi, sudah tentu ramai menyangka bahawa tidak ada harapan dalam mencegah atau mengubati penyakit ini. Tetapi ia telah sembuh dengan vitamin C. Atau anda boleh mengatakan bahawa ia adalah disebabkan oleh kekurangan vitamin C.

Dalam tahun 1800-an terdapat satu penyakit tulang yang dahsyat yang 90% kanak-kanak di Amerika Syarikat dan Eropah telah dipanggil penyakit riket. Kanak-kanak di Amerika Selatan dan Afrika tidak mempunyai masalah dengan penyakit ini. Doktor berkata, kanak-kanak harus di dalam matahari lebih untuk mengelakkan ini. Kemudian mereka sembuh penyakit ini dengan vitamin D. Atau anda boleh mengatakan bahawa kekurangan vitamin D menyebabkan penyakit ini.

Jadi di sini adalah petunjuk untuk apa yang menyebabkan endometriosis. Ia wujud hanya semasa wanita itu sedang haid. Tempoh boleh pendek dan mudah atau panjang dan keras. Pandangan kesihatan semulajadi di haid adalah bahawa ia membersihkan badan. Ramai wanita telah berubah tempoh mereka dari panjang dan sukar untuk hampir tidak ada pendarahan atau gejala-gejala lain dengan makan makanan yang lebih baik.

Dalam perubatan Cina yang mereka sekutukan endometriosis dengan hati. Tugas utama hati adalah untuk membersihkan toksin. Jika anda mengambil terlalu banyak alkohol atau cendawan beracun, hati melindungi badan daripada toksin dan orang yang mati akibat kegagalan hati. Jadi endometriosis adalah serupa dengan bagaimana penyakit riket dan skurvi dahulu. Sudah tentu ubat-ubatan (dadah) hanya menjadi bertambah buruk kerana setiap yang tidak baik untuk hati.

Berikut adalah satu contoh apa yang tidak mengetahui sesuatu yang boleh lakukan untuk anda. Katakanlah anda berusia 25 tahun dan tinggal di Pennsylvania dan mempunyai hubungan seks dengan orang yang berumur 16 tahun. Tiada apa yang salah dengan ini. Anda tidak melanggar sebarang undang-undang. Kemudian anda berpindah ke Arizona dan melakukan ini. Anda telah kemudian melakukan rogol berkanun dan ini adalah satu jenayah yang sangat serius membuat anda satu jenayah yang boleh berakhir di penjara.

Jadi untuk membantu endometriosis anda boleh memastikan untuk mendapatkan tidur yang cukup, mengurangkan tekanan, bersenam lebih dan memperbaiki diet anda. Cara yang mudah untuk memahami bagaimana untuk memperbaiki diet anda adalah untuk makan makanan yang kurang diproses dan makan makanan yang lebih yang tidak diproses. Juga banyak keadaan, termasuk yang satu ini, dibantu dengan makan lebih makanan tumbuhan dan kurang makanan haiwan. Juga ia membantu untuk memahami bahawa manusia mewujudkan banyak penderitaan mereka sendiri.

Dr Oz berkata untuk makan makanan yang tidak mempunyai senarai bahan-bahan. Ini adalah satu lagi cara untuk mengatakan bahawa anda harus mengelakkan makanan diproses. Juga mereka telah mendapati bahawa cahaya matahari yang cukup atau vitamin D boleh membantu endometriosis, PCOS dan PMS. Lihat Penyembuhan Endometriosis Anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar