Rabu, 04 November 2015

Mendedahkan: 3 Sebab Mengejutkan Anda Perlu Ambil Chlorella

Mendedahkan: 3 Sebab Mengejutkan Anda Perlu Ambil Chlorella

Setiap kali saya melihat pesakit saya, Eddie *, Saya selalu berkata kepadanya, "Eddie, apabila saya membesar, saya ingin menjadi seperti anda."

Eddie sibuk dengan tenaga. Pada usia 88 tahun dia penuh dengan kehidupan - lebih sihat dan aktif daripada banyak 20 tahun kanak-kanak berusia saya tahu.

Eddie berkata rahsia untuk daya hidup beliau adalah kopi. Pada pendapat saya juri masih keluar pada sama ada Eddie di sini. Saya kenal dia cukup lama untuk tahu dia melakukan banyak perkara yang baik untuk kesihatan yang menyumbang kepada musim bunga dalam langkah beliau.

Tetapi ada pasti sesuatu yang anda boleh belajar daripada Eddie dan lain-lain peminum kopi setia ... kopi adalah satu bahagian tidak dapat diceraikan daripada rutin harian mereka. Peminum kopi komited tidak akan pergi sehari tanpa sekurang-kurangnya satu cawan.

Ia adalah satu tabiat saya menggesa pesakit saya untuk menerima pakai ketika datang untuk chlorella.

Seperti yang saya beritahu mereka, jika anda benar-benar ingin menikmati manfaat sepenuhnya daripada makan chlorella ...

Mengambil chlorella setiap hari!

Sudah tentu ia satu perkara untuk mengetahui sesuatu yang baik untuk anda.

Ia adalah satu lagi untuk kita memahami mengapa ia adalah baik untuk anda.

Atas sebab ini, saya berkongsi 3 tertentu - dan mengejutkan - sebab-sebab untuk mengambil chlorella setiap hari.

Sebab # 1: Anda Boleh Survive Dalam Hanya Chlorella

Wah, anda mungkin berfikir. Saya bersedia untuk mempertimbangkan mengambil chlorella kerap - tetapi ini akan sedikit terlalu jauh! Hanya chlorella untuk sarapan pagi, makan tengah hari dan makan malam?

Berehat, saya tidak menolak diet chlorella eksklusif. Jauh dari itu. Saya suka yogurt saya!

Tetapi jika anda berada dalam secubit, anda boleh hidup pada chlorella sahaja. NASA telah dikaji sebagai satu makanan yang optimum untuk penerbangan angkasa. Dan penyelidik chlorella, Dr. Leon DeSeblo, yang tinggal untuk menjadi 107 tahun minggu lalu dibelanjakan pada satu masa makan hanya chlorella.

Mengapa ini begitu penting?

Pemakanan lengkap Chlorella ini memberi anda asas yang kukuh yang sukar untuk mencari dalam kebanyakan makanan lain.

Kebanyakan makanan tambahan yang anda ambil - vitamin D, minyak ikan, kalsium - adalah benar-benar hanya sebahagian daripada diet yang sihat. Mereka menyediakan nutrisi penting. Saya sering mencadangkan kepada pesakit saya untuk digunakan secara strategik untuk pelbagai masalah kesihatan.

Tetapi anda akan jatuh sakit dan mati jika anda cuba untuk wujud di mana-mana suplemen ini sahaja.

Chlorella, di sisi lain, memberikan anda semua yang anda perlukan untuk hidup. Chlorella mengandungi auns per auns protein lebih daripada steak, 22 vitamin dan mineral, asid lemak, serat, antioksidan, dan asid nukleik lebih pekat daripada mana-mana makanan yang lain.

Apabila saya bekerja dengan pesakit saya untuk membina, program pemakanan menyeluruh yang sihat, saya sentiasa bermula dengan chlorella. Ia adalah asas kepada piramid makanan tambahan yang saya cadangkan.

Sebab # 2: Badan Anda tidak boleh dihadam Chlorella

Apa?! Saya perlu makan sesuatu setiap hari bahawa saya tidak boleh mencerna? Ini tidak masuk akal!

Izinkan saya menjelaskan, tidak semua chlorella adalah dicerna. Gentian sukar hanya chlorella adalah mustahil untuk sistem pencernaan anda untuk memecahkan.

Tetapi hanya kerana anda tidak boleh mencerna serat sukar chlorella ini, tidak bermakna mereka tidak baik untuk anda. Malah, gentian chlorella yang memberi khasiat yang amat diperlukan untuk bakteria probiotik yang hidup dalam diri anda.

Gentian Chlorella yang dikelaskan sebagai prebiotik. Mesra, bakteria probiotik dalam anda suka snek di Syarikat-oligosakarida berserabut khas. Bakteria probiotik di dalam usus anda bertukar serat ini ke dalam pek tenaga khas yang membolehkan mereka untuk membiak dan berkembang maju.

Menurut satu kajian makmal, kebaikan prebiotik chlorella telah membantu tiga pertumbuhan bakteria berguna. [1]

Dan seperti yang kita menemui lebih dan banyak lagi, apabila bakteria probiotik melakukannya dengan baik, kita hidup juga! Microbiome kami, ekosistem yang kompleks yang hidup di dalam diri kita, membantu sistem penghadaman, sistem imun kita ... ia juga membentuk mood kita dan boleh menjaga kita nipis!

Apabila anda mengambil chlorella dengan gentian dicerna pada setiap hari, anda memberikan bakteria penting jenis perhatian dan kasih sayang pemakanan mereka akan lulus segera kembali kepada anda.

Sebab # 3: ini Alga Hijau Adakah Kuning

Sekarang saya pasti anda keliru dengan sebab ini. Seperti yang anda mungkin perasan, chlorella adalah hijau yang mendalam yang indah.

Malah, ia dikenali untuk kepekatan yang tidak dapat ditandingi iaitu pigmen klorofil hijau.

Tetapi disembunyikan di bawah semua yang klorofil hijau adalah bekalan yang kaya dengan pigmen lain yang tak kalah menakjubkan ketika datang untuk manfaat kesihatan. Dan pigmen ini adalah cerah kuning.

Apakah pigmen ini? Lutein.

Doktor mata adalah sangat teruja lutein kerana peranan yang dimainkan dalam kesihatan penglihatan. Lutein didapati dalam kepekatan yang sangat tinggi dalam mata anda, terutamanya dalam retina, kanta dan makula. Lutein melindungi mata daripada gelombang cahaya keamatan tinggi, seperti sinaran ultra ungu dalam cahaya matahari. [2]

Tahap lutein rendah telah dikaitkan dengan masalah di kemudian hari seperti degenerasi makula. [3]

Penyelidikan baru-baru ini yang diterbitkan dari Jepun menunjukkan tahap rendah ini pigmen memerangkap radikal bebas juga boleh dikaitkan dengan Alzheimer juga.

One 3 gram hidangan chlorella mempunyai 4 mikrogram pigmen kuning istimewa ini tersembunyi di bawah kehijauan itu. Empat mikrogram adalah lebih daripada 60% daripada jumlah lutein disyorkan setiap hari untuk kesihatan mata yang optimum.

Jadi jika anda mahu untuk menjaga mata anda tajam - dan mungkin otak anda dan juga penyelidikan awal yang baru diterbitkan ini menunjukkan - pastikan anda mendapat khasiat kuning chlorella juga.

Ambil Chlorella Setiap Hari Dan heran Bagaimana Baik Anda Rasa

Ia hampir rutin. Setiap kali saya melihat Eddie, dia mengingatkan saya tentang rahsia kopi. Dan saya bersetuju dengan beliau bahawa jika anda menjaga keseluruhan kesihatan anda, cawan sehari tidak akan mendatangkan mudarat banyak. Dan ia juga boleh melakukan yang baik.

Tetapi kemudian tiba giliran saya. Dan saya selalu mengambil kesempatan untuk mengingatkan beliau untuk bersaing chlorella setiap hari juga.

Berdasarkan beratus-ratus pesakit yang saya lihat dan penyelidikan yang terus terkumpul, tiada apa-apa - tidak kopi - yang boleh membuat anda berasa lebih baik.

Saya mengambil setiap hari. Dan saya memastikan anak-anak saya mengambilnya juga.

Dan kini anda mempunyai 3 sebab yang tidak dijangka dan meyakinkan untuk membuat ini sebahagian super hijau daripada rutin harian anda, juga. Sertai kami! Anda akan tercengang bagaimana baik ia boleh membuat anda rasa!

Nama * berubah untuk melindungi privasi pesakit

Sumber

[1] Kesan pelbagai chlorella, Pengurusan, Menu untuk makan Mass, Jun 1966, dicetak semula oleh Laporan saintifik mengenai Chlorella di Jepun, Silpaque Pulbishing.

[2] Lutein dan Zeaxanthin. Web MD Pusat Mata Kesihatan.

[3] Apa Zaman Berkaitan Mata Kajian Penyakit Min Untuk Anda. Laman web NIH Institut Mata Kebangsaan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar