Rabu, 04 November 2015

Minyak Tea Tree - Apa yang Harus Diperhatikan

Minyak Tea Tree - Apa yang Harus Diperhatikan

Tea Tree adalah minyak pati yang indah yang menyediakan pelbagai manfaat. Ia digunakan untuk segala-galanya daripada jerawat untuk masalah kulat. Sudah tentu, anda perlu sentiasa berada di bawah jagaan seorang doktor setiap kali anda menghadapi masalah kesihatan atau kebimbangan. Memilih minyak pokok teh yang betul adalah amat penting. Dalam artikel ini kita akan meneroka tiga kriteria yang penting untuk mengetahui apabila memilih minyak kualiti pokok teh.

1. Perkara pertama yang anda perlu mengambil kira adalah: Di manakah minyak datang? Anda mahu 100% tulen Australia minyak pokok teh. Australia dianggap sebagai rumah yang terbaik daripada minyak pokok teh. Walaupun ia boleh didapati dalam besen atau Asia negara-negara Pasifik lain, minyak Australia tulen biasanya dianggap sebagai yang terbaik. Banyak minyak tidak 100% tulen. Lihatlah ini pada label mana-mana jenama yang anda sedang mempertimbangkan. Penetapan tulen 100% memberitahu anda bahawa minyak tidak dicairkan atau 'cut' dengan minyak lain. Jika 100% tulen jawatan Minyak Australia yang hilang, tanya diri anda jika apa yang anda cari di adalah pilihan terbaik. Jika sebuah syarikat mempunyai minyak tulen 100%, mengapa tidak mereka berkata demikian pada label mereka!

2. Perkara kedua yang perlu dipertimbangkan ialah bau minyak. Minyak berkualiti tinggi berbau baik. Ia tidak berbau seperti minyak industri atau sesuatu yang mengubah perniagaan anda. Perlu bau yang baik kepada anda. Saya faham bahawa ia adalah sukar untuk mengetahui jika anda tidak gunakan untuk bau minyak. Walau bagaimanapun, anda boleh hanya 'ikut hidung. Jika minyak tidak bau yang baik, mungkin ia tidak adalah minyak berkualiti tinggi di sekitar.

3. Sekarang kita telah membincangkan mengenai minyak itu sendiri, mari kita bercakap tentang pembungkusan minyak. Kemungkinan tinggi bahawa anda telah melihat beberapa botol minyak pati pada satu ketika dalam masa yang mempunyai label berlumur. Label hanya calitan atau berjalan ketika datang dalam hubungan dengan minyak. Ini tidak baik.

Label A tidak boleh memburuk-burukkan atau berjalan ketika datang ke dalam kenalan dengan minyak. Yakinlah, ia akan menjadi sangat jarang berlaku jika minyak yang tidak bersentuhan dengan label pada satu ketika.

Anda mungkin bertanya diri sendiri: Mengapa mana-mana syarikat yang mengambil berat tentang minyak mereka akan melekat dalam botol yang mempunyai label yang berlari atau berlumur kali pertama ia datang dalam hubungan dengan minyak?

Jika anda seorang pelanggan, pelanggan atau pesakit menghadapi profesional, anda tidak pelanggan-pelanggan melihat anda dengan botol yang tidak kelihatan profesional. Sebagai seorang individu yang mempunyai pelbagai jenis label, ia akan menjadi sangat, sangat mengecewakan untuk tidak tahu yang minyak adalah dalam botol!

Oleh itu, saya rasa kualiti label adalah amat penting dan juga boleh menjadi penunjuk penting apa yang DALAM botol. Sekali lagi, label kualiti harus disertakan dengan minyak yang berkualiti.

Sekarang kita telah belajar kriteria apa yang membuatkan minyak pokok teh kualiti yang baik, ia adalah masa untuk mula membeli-belah dengan kriteria ini dalam fikiran. Ia benar-benar minyak yang baik untuk mempunyai terutamanya apabila anda mempunyai minyak yang berkualiti.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar