Rabu, 04 November 2015

The Best Tekanan Asli Buster Untuk Sehari mencukai

The Best Tekanan Asli Buster Untuk Sehari mencukai

Marisela telah berasa dikenakan cukai - diregangkan kepada had beliau.

Kerana dia menjelaskan, "Saya pernah tinggal jauh dari kerja dan terpaksa duduk dalam trafik selama 40-45 min dalam perjalanan pulang." Ia adalah sukar bagi beliau untuk menjaga kerja-kerja selepas hari yang panjang di tempat kerja dan berulang-alik a. Untuk memburukkan lagi keadaan, terus Marisela, teman lelakinya telah diberhentikan dari kerja dan bajet mereka menjadi amat ketat. Sebagai Marisela mengimbas kembali, "kebimbangan kewangan adalah yang paling teruk!"

Adakah ini bunyi biasa? Kita semua melanda kali apabila kita berasa seperti kita tidak mempunyai ruang untuk bernafas. Sama ada ia disebabkan oleh keluarga ... kewangan ... kerja ... atau semua di atas ...

Apabila tekanan hits, ia mencecah keras.

Namun Marisela tidak membenarkan ini tempoh tekanan periuk dalam hidupnya mendapatkan yang terbaik daripada beliau. Beliau mendapati sokongan di Asia akar, eleuthero.

Sebagai Marisela menerangkan, eleuthero memberikan tenaga beliau untuk mendapatkan melalui kerja-kerja di rumah selepas kerja. Dan ia memberikannya kewaspadaan tenang apabila wang adalah ketat. Ini membantu beliau tetap di atas perkara - tanpa meniup atas beliau.

Dunia Stress Buster Terbaik - eleuthero

Eleuthero boleh menjadi yang terbaik botani "preskripsi" untuk masa-masa kecemasan terlantar. Dengan dunia yang enggan untuk melambatkan ... ekonomi yang enggan mendapatkan bergerak ... dan semua cabaran perkahwinan, keluarga dan kehidupan dihimpit di antara, kami semua berasa seperti kita berada di tepi.

Ke dalam pusaran ganas tekanan dan kebimbangan, datang apa pengamal perubatan kuno yang dipanggil The Root of Life, eleuthero, untuk menawarkan sedikit sokongan.

Eleuthero telah diuji dalam beberapa situasi yang paling melampau ...

Eleuthero menjadi bahagian tengah program angkasa bekas Kesatuan Soviet. Pada orbit pertama mereka di bumi, angkasawan Soviet bakar kejayaan mereka dengan minuman eleuthero.
Peneroka Soviet, pelayar di laut bergelora, pelombong jauh di bawah bumi, tentera, pemandu lori dan pekerja kilang semua beralih kepada akar menggiatkan ini untuk memastikan mereka pergi dalam keadaan kerja kasar.
Dalam kajian demi kajian, penyelidik melaporkan eleuthero membantu para peserta bertenang dan melakukan yang terbaik mereka di bawah tekanan.
Tetapi satu kajian dari Tekanan jurnal dan Kesihatan menunjukkan khususnya bagaimana eleuthero fizikal mengubah bagaimana anda bertindak balas terhadap tekanan.

Eleuthero Perubahan Bagaimana Badan Anda Mengendalikan Tekanan

Para penyelidik meletakkan sekumpulan lelaki muda yang sihat dan wanita melalui ujian mental yang penuh tekanan. Semua orang dalam kumpulan itu menunjukkan tindak balas normal kepada tekanan - kadar denyutan jantung meningkat dan tekanan darah.

Kemudian mereka dibahagikan kumpulan pada separuh. Satu kumpulan telah mengambil eleuthero selama 30 hari. Dan kumpulan lain mengambil plasebo.

Apabila mereka mengulangi ujian, kadar jantung dan tekanan darah semua orang meningkat, seperti yang diharapkan. Walau bagaimanapun, tanpa pengecualian, kumpulan yang telah mengambil eleuthero menunjukkan pengurangan 40% dalam peningkatan kadar jantung. Kaum wanita yang mengambil eleuthero juga menunjukkan pengurangan 60% dalam sistolik peningkatan tekanan darah.

Hati mereka masih bertindak balas kepada tekanan. Tetapi tidak secara mendadak seperti sebelum ini mereka telah mengambil eleuthero.

Ini adalah penting. Di luar, orang-orang seperti Marisela, yang cuba eleuthero kagum pada berapa banyak lebih baik mereka mengharungi masa yang sukar dengan akar istimewa ini. Tetapi sekarang kita tahu bahawa ini bukan hanya masalah persepsi. Di bahagian dalam, eleuthero pun yang boleh membantu badan anda menyesuaikan diri dengan tekanan yang lebih baik.

Sesetengah penyelidik membuat spekulasi molekul khas yang eleuthero, yang dipanggil eleutherosides, hormon tekanan meniru, mengambil beban off badan anda untuk menghasilkan bahan kimia sumber intensif apabila anda berada di bawah senjata.

Di samping itu, penyelidik juga menunjukkan bahawa eleuthero mempunyai sebatian di dalamnya yang adalah sama dengan isyarat kimia badan anda menggunakan untuk menjadikan tindak balas tekanan anda di luar.

Dengan cepat mengeluarkan hormon tekanan dari aliran darah anda, badan anda boleh berehat dan pulih lebih cepat.

Sederhananya, nampaknya eleuthero menjadikan tekanan kurang tekanan pada badan anda.

Cas semula Dengan eleuthero - Walaupun Apabila Anda Sebagai Dicukai Untuk Had Anda

Beberapa perkara yang sukar dalam kehidupan boleh menjadi sukar untuk mengelakkan. Dan sebenarnya, mereka tidak semua buruk. Kadang-kadang masa tertekan adalah kaum yang kami perlu menjalankan sebelum kita mencapai matlamat kita dan berjaya.

Namun begitu, anda boleh belajar untuk menangani tekanan dengan lebih berkesan. Jadi, anda boleh mendapatkan melalui ke sisi lain dalam kesihatan yang lebih baik.

Sebagai pengamal kesihatan holistik, saya sentiasa menasihatkan pesakit saya untuk mengambil pendekatan yang komprehensif dan strategik untuk berurusan dengan tekanan:

Masalah menyelesaikan. Memikirkan bagaimana anda boleh menghilangkan sumber ketegangan dalam hidup anda dengan membuat perubahan dan mengambil tindakan.
Membuat kelonggaran bahagian fizikal rutin anda. Bersenam secara tetap adalah salah satu cara yang terbaik untuk membantu badan anda melepaskan kesan fizikal stres dan pada masa yang sama meningkatkan ambang dan toleransi tekanan anda. Meditasi, mengambil berjalan-jalan, mendengar muzik yang juga boleh membantu badan anda bertenang.
Menyuburkan badan anda dan mendapatkan rehat anda. Ini adalah asas-asas tetapi mereka tidak pernah gagal untuk faktor ke dalam bagaimana anda mendapatkan melalui hari yang sukar. Makan makanan yang baik. Dan pastikan badan anda mendapat tidur pengisian yang anda perlukan.
Cuba menambah beberapa eleuthero untuk hari anda. Diambil sebagai tablet atau sebagai teh, eleuthero menawarkan cara yang sihat selamat untuk menyokong badan anda apabila tekanan panggilan. Dan - hanya supaya anda tidak mempunyai satu lagi perkara yang perlu dibimbangkan - eleuthero boleh selamat diambil dalam jangka masa panjang.
Saya telah menggunakan empat sekutu anti-tekanan berulang-ulang kali apabila saya telah dilanda cabaran. Dan lagi dan lagi, mereka telah berkhidmat saya dengan baik.

Pasti, cuba mengurangkan kawasan tekanan dalam hidup anda. Tetapi keuntungan, jangan tertekan lebih tekanan itu sendiri. Ingatkan diri anda anda mempunyai keupayaan untuk mengendalikan ini. Dan kemudian melakukan apa yang anda perlu untuk mengatasi cabaran dan keluar kuat di sisi lain.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar